lördag 1 oktober 2011

Hello october.

Hejhopp, kom hem från stan för en timme sen typ. Jag missade bussen till färjan i torsdags kväll (heheh) så kom till Åland igår mitt på dagen istället. Då hämtade mamma mig och vi for och handlade, sen på kvällen for jag till stan och satt hos Jannika som jag inte hade träffat på alldeles för länge och pratade om lite allting i nån timme. Sen gick jag hem till David och vi såg skräckisar sådär halva natten, fin fredag. Har saknat dem båda massor.


Jag åker hem igen på måndag morgon så resten av helgen så ska jag bara chillaaaa här hemma i vårt hus i skogen, rätt skönt ändå. Har sovit för lite de senaste 2 dygnen så ska ta en powernap nu tänkte jag, mipmiip. Funderar på att ta en joggingtur sen ikväll, men det får vi se hur det blir med det. Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar