onsdag 9 maj 2012

19:21

Hejhopp. Idag åkte jag in tidigt till stan med pappa, var till ögonläkaren, gjorde ett EKG, lunchade på eat (dör lite för deras sallader, godaste som finns typ) och sen träffade jag Jannika. Det har varit äckligt väder hela dagen så det var lite hemskt att gå runt utomhus, men Janki är söt så det var okej ändå, hih. Tog 4-bussen hem och nu sitter jag och fryyyyser. Försöker värma mig med kaffe. Fast egentligen vill jag ha glögg (att man inte skulle kunna dricka det bara för att det inte är jul är ju bara befängt, pöh!) så förhoppningsvis kanske vi har det hemma. Ska låta mamma se efter när hon kommer hem, damdidam.

Förresten! Var på mitt livs första arbets-intervju igår, på ett café här i kommunen jag bor i. Det gick jättebra och jag fick det! Blev så glad, hoppas det kommer gå bra att jobba där. Det är ett sommarjobb alltså, för juli månad. Fint! Stolt tjej.

Lite blandade bilder från de senaste dagarna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar