torsdag 9 augusti 2012

18 ÅR

IDAG så är det den 9:nde augusti, vilket betyder att en väldigt piffig person fyller 18 år idag. En dam jag polat med sedan urminnes tider snart (okej, en liten överdrift kanske, men det är ju jäkligt länge sen 7an?) och som jag tycker väldigt mycket om. Hon är speciell, one of a kind och hon är så briljant med sin gulliga muffins-humor och fina personlighet. Jag har dessutom så himla många minnen med henne. Bra som dåliga, men mest bra. Vi har rest till bl.a. Paris tillsammans och lattjat uppe i Eiffeltornet, vi har skrattat så mycket att vi inte kunnat andas åt hitlerpottor på en balkong, vi har varit kriminella tillsammans, vi har varit fulla och galna tillsammans, vi har skolkat och varit "coola" tillsammans, vi har gått på konserter tillsammans, vi har.. gjort så mycket tillsammans att jag får hjärnstopp. Haha, näe, men holy macarony vad jag och den här bruden har äventyrat och upplevt saker ihop. Sitter liksom och ler för mig själv just nu när jag tänker på alla galna saker.

Avslutar detta med att säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JANNIKA VALKONEN 
Jag är så glad att jag träffade dig ditt fina weirdo, du har skänkt mig mycket glädje och skratt. Ha en skitbra dag vännen!

Två vackra bilder som förekommit genom tiderna, den första från 2010 och den andra från 2007. :')

1 kommentar: