torsdag 9 augusti 2012

YESTERDAY/TODAY


Babababa. Är inne i en fysisk revolt just nu, typ. Min kropp går emot mig och skadar sig/har träningsvärk/gör allmänt ont på vissa ställen osv. Inte okej, men det löser sig. Förhoppningsvis väldigt snart.

Men hursomhelst.

Igår var jag till Sverige med Kristofer och M&P. Var bara över för att skriva in mig i Sverige (flyttar om en vecka minus två dagar, yey!), vilket tog kanske.. 7 min. Så sen hade vi en jäääkla massa tid att döda om man säger så. Gick in på HM en snabbis och köpte ett fint grönt linne och ett par jeans. Sen.. for vi hem. Ingen speciellt händelserik dag direkt men fick ju nödvändiga saker gjorda iallafall.

Wäh wäh, dags för frukost. Idag ska jag fixa till håret btw, ska slinga som vanligt men sen så vill jag klippa det på nåt sätt också. Är sjukt sugen på förändring. Let's see what happens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar